Monday 3 June 2013

hi ...

A'salam semua..

Semua dah breakfast ke belum nie? pada yg kat umah tu mesti tgh pikir2 apa nak menu nak masak tengahari nie kan? heheh..ok...just nak update jer..ECO 750 ML masih ada ada stok, untuk loose pack la yea..so dtg la nanti ke booth saya sabtu and ahad,


tak nak sign up member? jom la join...sikit2 pun duit dapat sape la nak kasi kan? heheh...mula2 dulu saya pon tak minat nak join2 jual brg dalam katalog nie, but one day kawan dtg tanya, tup tup tak pikir panjang saya terus jer setuju jadi member...alhamdulillah sampai la sekarang...saya dah suka dan sayang sangat dengan barang2 tupperware nie...dia ada auranya sendiri...tarikkan dan keunikannya tersendiri...setuju tak?


so apa lagi, cuma satu salinan IC dan bayaran sebanyak RM70 automatically beli barang dengan saya terus

dapat member price..best kan? yer la tiap2 minggu beli brg banyak2..kan untung terus jadi member...dapat sign up gift lagi, bekas B2B slice and stor tu...1.4 L worth RM59.80..compare last year punya dapat  ECO bottle 5OOML jer..

so jom la jadi family tupperware..

tq
byee...

0 comments:

Post a Comment